Pekny den porposim Vás .Od aprila sa liecim na nejaky ekzém,teraz kozna lekarka pripustilaze moze byt aj psoriaza.Nepomáhaju ziadne maste,uz mi vyskušala dat hocico.Mam to na dlaniach a chodidlach.Zacne ma to starsne svrbiet a az palit a uz citim ako mi hrubne koza aj na prstoch.Potom sa to otvara akoby som zo žiletkou bola poprerezovaná,je to velmi bolestivé.To isté aj na chodidlach.Okrem toho sa mi vyhadzuju cervené loziska.flaky na bruchu,pod pazuchami,na lytkach.Uz som zufala,lieky ze mi nemoze dat lebo mma zvyseny cholesterol.Poprosim Vas o radu co dalej.Dakujem

Dobrý deň

určite je potrebné zvažovať možnosti celkovej liečby vášho stavu, zvýšené hodnoty tukov /neuvádzate ale závažnosť zvýšenia event. riešenie tohto problému diétou či liekmi/ nie sú absolútnou prekážkou celkovej liečby. K dispozícii máme viacero možností - liekov, vrátane takých, ktoré nemajú obmedzenie pri tomto probléme resp. je možná kombinácia aj iných liekov na psoriázu s liekmi na cholesterol. Všetko závisí od závažnosti vášho ochorenia.

MUDr. Tomáš Kampe (08:38 19.11.2017)
Ďalšie informácie nájdete aj na naších profiloch na sociálnych sieťach
Adresy centier biologickej liečby