Užívam Trexan 10 mg 1x v stredu a v piatok kyselinu listovú 2 ks okrem toho beriem každý deň concor 5 mg a Lomac 1 denne.

Veľmi som unavená a tŕpne mi jazyk resp. mám takú pachuť v ústach ako kov môže to byť z niektorého lieku ? A takisto ma bolí chrbtica v driekovej časti. Nedá sa nahradiť Trexan niečím iným aj na prírodnej báze zdá sa mi že tieto vedľajšie účinky nastali po trexane. Alebo sa mýlim ? Svrbia ma aj oči a som celá nejaká napuchnutá a ako keby vodou natiahnutá. Čo mi poradíte je to len dočasné alebo už takto budem fungovať stále ?

Dobrý deň,

tá pachuť môže byť z Trexanu. K únave a bolestiam v driekovej chrbtici sa žiaľ neviem vyjadriť, ide o nešpecifické príznaky. Tŕpnutie jazyka treba však doriešiť, ak vzniklo po nasadení niektorého z liekov, tak si ten liek dočasne vysaďte (samozrejme až po dohovore s ošetrujúcim lekárom) a tak zistíte, či to bolo spôsobené tým liekom alebo nie.

MUDr. Peter Kozub (11:14 26.3.2018)
Ďalšie informácie nájdete aj na naších profiloch na sociálnych sieťach
Adresy centier biologickej liečby