Po trexane mi je sucho v ústach A mám kovovú chuť,pravdepodobne ide o psoriázu mám zapálené klbiky na rukách a bolí ma celé telo nevládzem nič robiť pri bežnej činnosti si musím sadnúť nevládzem. Nepotvrdili sa reumatologické faktory len mám vysoké hodnoty sedimentácie aj CRP, brala som Sulfasalazin a hodnoty sa neupravili tak teraz beriem Trexan 10 mg 1x/týžd. a o dva dni na to 2 tbl.kyselinu listovú. Necítim sa nič lepšie len som zapuchnutá a robia sa mi také malé červené bodky po tele čo je zaujímavé ako keby som sa popichala špendlíkom a ostala mi taká krvavá bodka. Mám užívať naďalej trexan alebo nie na kontrolu mám ísť zasa len o 3 mesiace. Mierne sa mi zvýšili aj hodnoty pečeňových testov. Skôr mi neubližujú tie lieky keď nápravu necítim, či to treba jesť dlho ? Liečba trvá asi 9 mesiacov. Ďakujem

Dobrý deň,

ak sa Vám zvyšujú hodnoty pečeňových testov a objavujú sa červené bodky po tele tak určite nečakajte celé 3 mesiace a dohodnite si termín u Vášho ošetrujúceho lekára čím skôr. Môže ísť o vedľajšie účinky lieku.

MUDr. Peter Kozub (04:20 28.3.2018)
Ďalšie informácie nájdete aj na naších profiloch na sociálnych sieťach
Adresy centier biologickej liečby